zondag 11 januari 2015

Just saying hello

Hallo allemaal,

Zo het is al weer een tijdje geleden dat ik wat hier op het blog heb gezet, maar door drukke omstandigheden had ik weinig tijd om te knutselen.
Op het ogenblik ben ik meer bezig met scrappen, maar kaartenmaken blijf ik ook wel doen hoor.
Binnenkort zal ik eens wat van mijn scrap layouts laten zien.....maar vandaag eerst weer een Magnolia kaart.
Deze kaart heb ik gemaakt in de vorm van een Go Kreate stans, het papier is van Maja Design.
Het magnolia stempel komt uit de lemonade collectie, ik heb de volgende copic markers gebruikt:
E00-E01-E02-E41-E42-E43-E44-RV91-RV93-RV95-W0-W1-W3.

Het tekst stempeltje dat ik gebruikt heb  is van kaisercraft, vlinder is van  Unique, ovale stans is van joy, verder heb ik nog wat plakparels, bloemen en strikje gebruikt als embellishments.

Hopelijk vondn jullie het leuk om weer eens wat van me te zien, tot gauw maar weer.
groetjes, vera

4 opmerkingen:

yvon zei

Schitterend weer.

Carolien zei

Ohhh wat een prachtig kaart weer!! Je bent het echt niet verleerd want dit is echt een 'vera kaart'hihihi

NdakJoleh zei

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)
Digital Printing Rawamangun
Digital Printing 24 Jam
Percetakan Jakarta Timur
Digital Printing Jakarta
Digital Printing Jakarta Timur
Digital Printing 24 Jam Rawamangun
Jasa Fotocopy Jakarta
Jasa Fotocopy Murah
Cetak Buku Umroh Haji

Rosita Melanesia zei

Thank you for nice information
Please visit our website unimuda