woensdag 25 juni 2014

Hope you have a great day !!

Hallo allemaal,

Zo daar ben ik dan weer met een roze kaart, weliswaar niet zo zoet als die van verleden week...maar wel roze !!
Ik heb voor deze kaart het nieuwe paperpad van Maja Design gebruikt, die heet "Coffee in the Arbour", en het stempel / afdrukje is  uit het Magnolia Collectie "Animals  of the Year 2014 ". Ik heb de stempel "Tilda with Millie the Mouse gemaskerd op het " Millies Bobbin " (het klosje naaigaren) .
Een van de schattigste tildas van deze collectie vind ik zelf.

De volgende copic sketch markers heb ik gebruikt: E00-E01-E02-E41-E42-E43-E44-E70-E71-E74-R81-R83-R85-R89-W00-W1-W2-W3.
Verdere embellishments die ik gebruikt heb zijn : vlinders van Unique, de blaadjes en de smalle sierrandjes zijn van dutch doobadoo, de tekst en hoekjes zijn van eigen voorraad (weet niet meer van wie die zijn), plakparels, en verschillende soorten bloemen, een stukje wit kant en nog een witte doily.

Bedankt voor het kijken , tot volgende week !!
Groetjes, Vera

1 opmerking:

Sarah - Crea S zei

Zooo mooi en zooo lief! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/