dinsdag 18 maart 2014

Scraplayout van onze pup Joey

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden heb ik hier laten weten dat ik weer begonnen was naast het kaartenmaken met scrappen.
Ik had het weer opgepakt om een album af te maken van mijn moeder die ik jaren geleden al begonnen was...en die is nu bijna af.

Nu had ik ook heel veel schattige fotos van onze puppy joey, en toen besloot ik maar om daar een album van te maken , en dit is dus de eerste die ik af heb...ben er zelf erg blij mee en heb de smaak weer helemaal te pakken hihihhi.
Dus dan maar tijd verdelen tussen kaartenmaken en scrappen!!
Hopelijk vinden jullie het ook leuk om dit te bekijken??


Morgen ben ik er weer met een nieuwe kaart, want het is dan weer woensdag he!!
groetjes, Vera

1 opmerking:

Sarah - Crea S zei

Zooooooooooo lief! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/