woensdag 27 februari 2013

A Gift from the Heart

 
Hallo allemaal,
Doordat we heel druk zijn in het huis, met o.a. slaapkamer opnieuw behangen en inrichten en van een andere kamer een inloopkast maken, heb ik weinig tijd aan freubelen kunnen besteden.
Dus moest ik Zondagmiddag snel even aan de slag om wat voor vandaag aan jullie te laten zien....en dit is dus het resultaat.

Het papier is van het  paperpad van Basic Grey "True Love", een paperpad met mooie roze-rode kleuren en motieven.
Het stempel/afdrukje is uit het Magnolia collectie "With Love" en heet "Tilda hiding Heart".
Dit zijn de copic markers die ik gebruikt heb: E00-E02- E40-E41-E42-E43-R35-R37-R39-R81-R83-R85.
De mooie ovale vormen zijn gemaakt met twee spellbinder stansen, en het hartjes tag is een Doohickey stans van Magnolia.
Ik heb een mooie bloementoef gemaakt in de kleuren van de kaart, met cherry blossom,asters,en verschillende kleuren en maten roosjes.
Verder heb ik nog wat plakparels, wit satijnen lint en swirls van Marianne design gebruikt, de tekst stempel is uit eigen voorraad en kan  me niet herinneren van wie die is.

Zo dat was het weer voor vandaag, bedankt voor het kijken...en tot de volgende keer!!
Groetjes, Vera

Met deze kaart doe ik aan de volgende challenge mee:
http://simplymagnolia.blogspot.nl/2013/02/anything-goes-challenge.html

8 opmerkingen:

Richtsje zei

Voordat je zo druk met allerlei klussen bent vind ik het knap dat je zo'n mooi kaartje voor elkaar krijgt! Schitterende kleurtjes in combinatie met je lieve Tilda, erg mooi gedaan!!

Groetjes Richtje

Hanny zei

Wat een lief en fris kaartje heb je gemaakt. Wat een gedoe altijd als er in huis iets moet gebeuren. Maar......wel weer fijn als straks alles klaar is.
liefs Hanny♥

jannie zei

Hoi Vera.
Het is ondanks je drukke werkzaamheden thuis, toch een hele mooie kaartgeworden toppie.
Groetjes Jannie.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Vera.

Liefs Riet.

verascrap zei

Hoi Dames, Bedankt voor jullie super leuke reacties.
En het schiet thuis al op, maar er zaten wat dingen tegen die niet goed zijn gegaan......
Groetjes, Vera

Liesbeth zei

Wat een snoepig kaartje Vera, erg mooi geworden. Niet te zien dat je het in korte tijd moest maken hoor. Ik ben fan hihihi.
Groetjes, Liesbeth

marja zei

Wat een prachtig kaartje Vera!!
Het is niet te zien dat je het even snel moest maken.

Lieve groetjes Marja.

inge zei

Wat een lief kaartje Vera, leuk dat je toch tijd hebt gevonden om mee te doen bij Simply Magnolia, en succes met de verbouwing.

Groetjes Inge