woensdag 5 september 2012

I hope my card will make you smile

Hallo allemaal,
Zo weer even tijd om mijn voorbeeldkaart te laten zien die ik gemaakt heb voor de nieuwe challenge bij Creashop Duymelot, het thema is deze keer "alles mag", lekker makkelijk toch??
Mijn kaart is gemaakt met papier van Pion Design, en het stempeltje/afdrukje is van Magnolia, uit de collectie "Turning leaves".
Ik heb het weer ingekleurd met de copic markers, maar helaas deze keer ook geen nummers opgeschreven.....volgende keer zal ik het weer netjes opschrijven hoor!!
Het leuke tag heb ik gemaakt met een stans van Magnolia, het stempeltje is van Nicole Verkooijen,verder heb ik nog gebruikt: stickles,plakparels,satijnen lint, kant,gardenia bloem, cherry blossom bloem, roosjes, en gipskruid bloemen.
Dat was het weer voor vandaag, bedankt voor het kijken jullie leuke reacties, en tot de volgende keer!!
Groetjes, vera

6 opmerkingen:

Cinderella zei

Een schitterende kaart heel leuk

liefs Cindy

jannie zei

Hoi Vera het is weer een mooie kaart geworden, vooral die kleuren.
Groetjes Jannie.

verascrap zei

Hoi dames,
Cindy welkom op mijn blog, leuk dat je volger bent geworden.
En Jannie,dank je wel hoor..leuk om te lezen.
groetjes, vera

Liesbeth zei

Aah wat een schatje Vera echt heel erg leuk. Prachtige kleuren en leuk met die tag. Dus gewoon een plaatje!!!
Groetjes, Liesbeth.

Riet zei

Schitterende kaart,lief dat meisje,mooi papier.

Liefs Riet.

verascrap zei

Hoi Liesbeth en Riet, bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaart.
groetjes, vera