woensdag 13 juni 2012

Everything is better

Hallo allemaal, Allereerst bedankt voor het kijken en achter laten van jullie reacties op al mijn vorige kaarten, het blijft super om te lezen.. Mijn kaart voor vandaag is wederom een "Zomerse Kaart", en ik heb weer eens zitten maskeren. Alle stempels komen uit de laatste collectie van Magnolia "Summer Memories" en dat zijn: Edwin in Miami,Tilda offshore en de memory shells. Het tekst stempel is van Nicole Verkooijen. Ik heb het afdrukje met de volgende copic markers ingekleurd: E00-E02-E13-E15-E17-E41-E42-E43-R24-R27-R29-B00-B000-B0000-B91-B93-B95. Het frisse en zomerse papier is van het paperpad van My Minds Eye "On the sunny side"die niet zo lang geleden is uitgebracht. Omdat het afdrukje al vrij groot was heb ik het verder rustig gehouden met alleen nog wat roosjes,stickles,gardenia bloem en chrystal druppels van Magnolia. Ik ben erg benieuwd als deze kaart jullie weer in zomerse stemming gaat brengen,aangezien het buiten niet erg lukt !!! Tot de volgende keer. groetjes, vera

8 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterende,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Marga50 zei

Wauwwwwwww wat een prachtige kaart heb je gemaakt. groetjes Marga.

jannie zei

Hoi Vera.
Het is echt weer een super kaart geworden,met die frisse kleuren.
Laat de zomer maar komen ha ha.
Groetjes Jannie.

Jacqueline zei

Wauw , echt heel mooi Vera!
mooie kleurtjes gebruikt!
ik hoop na de bruiloft ook weer wat tijd voor dit soort kaarten te krijgen!
groetjes,
Jacqueline

verascrap zei

Hoi Meiden,
bedankt voor jullie leuke reacties!! Ja jannie de zomer is nog ver te zoeken he!! En Jacqueline...veel plezier zaterdag..geniet ervan.
groetjes, vera

Carolien zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marja zei

Wauw Vera, wat een super gaaf, geweldig mooi, onwijs leuk kaartje, vind em helemaal TOPPIE!!!!

Lieve groetjes Marja.

Carolien zei

Hoi Vera,

Weer een prachtige kaart hoor!!! En lekker zomers ook nog. Ook de bloemen erbij zijn prachtig. Je hebt echt weer je best gedaan hoor!!!

Groetjes Carolien