woensdag 20 juli 2011

Just saying hello



Hallo,

Het heeft even geduurd maar hier is dan weer een kaartje van mij! Er komt door drukte niet veel uit mijn handen,maar deze kaart heb ik gisteren even snel afgemaakt om toch weer wat op het blog te kunnen zetten.

Het papier dat ik gebruikt heb is van My minds eye paperpad "Madison Avenue".

De leuke sierrandjes heb ik gemaakt met een stans van cherry Lynn designs, en de tekst is van kaisercraft. De tilda stempel is van de Magnolia collectie "sweet rainbow".

Ik heb de volgende copic nrs: gebruikt: E00-E02-E41-E42-E43-E44-E70-E71-E74-R81-R83-R85-W1-W2-W3-W5.

Verder heb ik alleen nog wat roze roosjes gebruikt.

Ik ben niet helemaal tevreden met deze kaart, maar er kwam even niets anders uit...!!!!

Bedankt voor het kijken en jullie reacties.



Groetjes, Vera

2 opmerkingen:

Marrie zei

Hallo Vera,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.

Groetjes Marrie

Hobby Musician Keyboard zei

Dear Vera,
I Just arrived at you blog. Oh my, do I love your art and creative mind! I'll be watching this blog closely, thank you for giving us so much of your time and mind. You make so wonderful and lovely works! I enjoyed the visit on your site. Many thanks for your beautiful inspirations!!
Many warm Hugs from Marina from Germany
I invited you gently to visit my creative Website: Bettyscardsandpaperdesign.com