woensdag 8 juni 2011

Friends fill your life with smiles



Hallo,



Vandaag weer een kaartje, en deze keer weer een hele andere kleur voor mij, want groen is niet echt mijn ding!!Maar toch ben ik blij met het resultaat.

Ik had het zo druk met het hemelvaart weekend dat ik helemaal geen tijd heb gehad om iets moois te maken....dus ben ik gisteravond na een verjaardag nog maar even druk geweest.

Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey paperpad "Origins". De stempels zijn van magnolias "butterfly Dream"collectie. Ik heb de magnolia with butterfly gemaskerd met de stone path.De tekst stempel is van een oudere serie van Magnolia.

Helaas kan ik de copic marker nrs. niet vermelden want ik kan op het ogenblik het papiertje

niet weer vinden waar die op stonden!!

Verder heb ik gebruikt: Metalen hoekjes,groene blaadjes,een grote bloem,een roosje en takjes die zijn gemaakt met een mcgill pons.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!!



Groetjes, Vera



3 opmerkingen:

marja zei

Wat een schattig kaartje Vera, ik vind dat groen met dat afdrukje juist heel lief bij elkaar passen.

Lieve groetjes Marja.

creacora zei

wat een lieffie Vera ja lastig de kleur groen en rood moelijke kleuren maar het is je goed gelukt hoor meis
je kaartje is weer Super leuk !!

Groetjes Cora

Riet zei

Wat een mooi lief kaartje Vera.

Liefs Riet.