woensdag 9 maart 2011

Happy Spring !


Hallo,
Vandaag heb ik een lente gevoel kaartje om met jullie te delen!
De stempels die ik gebruikt heb op deze kaart zijn van de binnenkort uit te komen "Butterfly Dream" collectie van Magnolia.
Ik heb de Tilda met lammetje gemaskerd op het kruiwagen en rechts onderin de tilda met konijntje geplaatst! Het zijn toch zulke leuke stempels weer.....!! De Happy Spring tekst is van kraftin kimmie.
Ik heb het papier van Maja Design gebruikt, met daar tussen in een groot wit kanten doily....
die ik laatst heb gevonden op de Creabeurs in Hardenberg.
Omdat de kaart al aardig vol was heb ik alleen nog wat stickles, en een mooi grote bloem met roosje gebruikt.
De copic markers die ik gebruikt heb zijn: E00-E02-E0000-E29-E33-E35-E37-E42-E43-E44-E70-E71-E74-Y11-Y38-YG91-YG93-YG95-YG97-BG93-BG96-BG99-BV0000-BV000-BV00-BV02-BV04-BV11-BV13.
Zo dat was het weer voor vandaag,ben benieuwd hoe jullie de kaart vinden!!

Groetjes, Vera

8 opmerkingen:

creacora zei

o wat een super mooie kaart Vera en wat een toppie stempels zijn dat he !

groetjes Cora

Aletta zei

Prachtige kaart. En wat zijn ze leuk de nieuwe stempels van Magnolia. Groetjes, Aletta

marja zei

Hoi Vera,

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. En wat zijn de nieuwe stempels weer super.

Lieve groetjes Marja.

chantal zei

schitterende kaart vera
erg leuk gedaan
liefs chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat ziet er prachtig uit, mooie stempels en heel mooi ingekleurd.

groetjes jolande

SCRAP TALK zei

Prachtige kaart Vera! Superlieve stempels!
Fijne dag!
xxx
C.arine.

Adriana zei

Hallo Vera,
was leuk om kennis met je gemaakt te hebben:)
ik ben blij met me aankopen, en wat een mooi papier heb ik bij jullie kraam ingeslagen:)

doe de groetjes aan Astrid:)

adriana

Samantha zei

Schitterend kaartje. Stempels zijn erg leuk, kan niet wachten tot ze te koop zijn.

Groetjes Samantha