woensdag 2 februari 2011

2 roze kaarten voor valentijn







Hallo allemaal,
Vandaag heb ik twee kaarten om met jullie te delen.
Mijn eerste kaart heb ik gemaakt met het paperpad van Basic Grey Bittersweet.
De stempels zijn van Magnolia, ik heb de Ribbon hair tilda (van de nieuwste serie "you are so special"gemaskerd op een hekje van een oudere serie .
Het tekst stempel is van Lily of the Valley.
De copic markers nrs zijn: E00-E02-E40-E41-E43-E44-E47-E70-E71-E74-E77-E79-G85-B91-B93-B95-R59-R81-R83-R85-BG93-BG96-BG99-YG91-YG93-YG95.
Onder het afdrukje heb ik een witte papieren doily gebruikt. Andere materialen zijn: een mooie bloem,roosjes en de parels heb ik gemaakt met een perlen pen.

Zoals jullie misschien wel weten is er een nieuwe wedstrijd gisteren begonnen bij Creashop Duymelot, met enigste regel dat er op z'n minst 1 hart op verwerkt moet zijn.Mijn tweede kaart heb ik gemaakt als voorbeeld voor die wedstijd.
Ook hier heb ik gebruik gemaakt van de Paperpad van Basic grey bittersweet. En is de stempel weer van de nieuwste magnolia serie en heet de Tilda with heart lace.De tekst stempel is van Lily of the valley.
Copic markers nrs. die ik gebruikt heb zijn: Eoo-E02-E42-E43-E44-E47-R81-R83-R85-R00-R000-R0000.
Bij deze kaart heb ik een witte hart doily gebruikt samen met wat wit satijnen lint,een hart bedel,roosjes, bloemen van prima marketing,en de parels zijn weer gemaakt met een perlen pen. de stiksels heb ik gemaakt met een witte gelpen.

Zo dat was het weer voor vandaag, bedankt voor het kijken en jullie leuke reacties!!
Groetjes, Vera

4 opmerkingen:

chantal zei

schitterende kaarten vera
erg leuk gedaan
liefs chantal

Christa zei

hoi vera ziet er weer super uit, lieve papiertjes groetjes christa

Michaela en Rachel zei

Hoie Vera.
Bedankt voor je reactie,maar wat heb jij mooi kaartjes gemaakt,en ik geniet van je blog.
Daarom ben ik ook je volger geworden,ik hoop dat we van elkaar creaties mogen genieten.

Liefs Michaela en Rachel

Roelie zei

Hoi Vera,
ik heb een verrassing voor je op mijn blog staan! Nieuwgierig? Kom dan maar snel kijken...
Groetjes Roelie