woensdag 2 april 2014

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Ik wil vandaag mijn voorbeeldkaart voor de nieuwe wedstrijd bij duymelot aan jullie laten zien !!
Het thema is alles behalve vierkant, dus heb ik een ronde  vormkaart gemaakt.
Hiervoor heb ik een stans van Go Kreate gebruikt, samen met papier uit het Fika collectie van Maja Design .
Het stempel / afdrukje is uit het Magnolia collectie "Zodiak" en deze heet " Virgo tilda ".
Ik heb het ingekleurd met de volgende copic sketch nrs: E00-E01-E02-E30-E31-E33-E34-YG91-YG93-V91-V93-V95.
Om de kaart af te maken heb ik de volgende embellishments gebruikt: verbandgaas, beige kant, wit organza lint, hartjes bedel, stickles, Magnolia harten tag stans, en het tekst is van stampin up .
Mijn bloementoef bestaat uit: div. roosjes, cherry blossom bloem, en een aster.

Dat was mijn bijdrage voor vandaag, bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes, Vera