vrijdag 9 april 2010

Just Because


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje die ik gemaakt heb naar aanleiding van de blog van Astrid , van Creashop Duymelot!

Nicolet had een sketch gemaakt en om wat ideeen te geven voor de volgers, hebben wij van de design team leuke dingen gemaakt!

Iedereen kan mee doen, een kaartje maken naar aanleiding van de sketch, en die naar Astrid te sturen voor haar verjaardag....je kunt er weer wat leuke nieuwe magnolia dingen mee winnen dus kijk gauw hier: http://duymelot.blogspot.com/


Dit kaartje is 13,5 x 13,5 cm van cardstock en het papier is van Basic grey paperpad Eva.
De stempels vlinders,tilda en de label zijn van Magnolia.
Ik heb ze weer ingekleurd met de copic ciao en sketch markers nrs: E00-E02-E33-E35-E50-YG95-Rv95-V0000-V01-R81.
Verder heb ik gebruikt: tekst stempel van Lianne Design,plakparels,zacht roze organza lint-prima marketing eline bloem, papieren roosjes, takjes van de paper bunch pons.
Bedankt voor het kijken en voor degene die mee doen aan de kaarten sketch veel succes!!

Groetjes, Vera

5 opmerkingen:

creacora zei

hij is prachtig Vera !!!

groetjes Cora

Scrappy Moon zei

Hey Vera

Het is weer een scheetje geworden.
Fijn weekend
Groetjes Monique

chantal zei

schitterend kaartje vera
erg leuk gedaan
liefs chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart Vera.

groetjes Jolande

Saskia van den Berk zei

Hey Vera,
Wat een schatje!!!!
Ik heb net ook maar eens uitgeleefd op de uitdaging van Duymelot
Het kaart gaat per post naar hun toe.
Maar intussen is ze al te bewonderen op mijn blog.
http://into-my-creative-world.blogspot.com/2010/04/duymelot-sketch-challenge.html
Ik meld me trouwens ook eens ff aan als een volger..............dan kan ik gemakkelijk volgen wat je allemaal maakt.
grt.S@s