dinsdag 3 november 2009

Frosty with snowflake


Verleden week eindelijk mijn nieuwe stempel ontvangen van de magnolia kerst/sneeuwpoppen serie...Frosty with snowflake.

Toen ik deze serie van sneeuwpoppen zag,was ik gelijk verkocht...ze zijn zo leuk!!

De kaart is 13,5 x 13,5 cm groot gemaakt van donker rood cardstock en de designpapier is van Basic Grey serie Eskimo kisses.

Ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden nummers: 150- 180- 340-390-710.

De muts heb ik bewerkt met stickles Frosted lace en onderaan bij frosty heb ik Aleenes True Snow gebruikt.De Glitter sneeuwvlok stickers zijn van Kars.

Verder heb ik een prima marketing bloem, papieren bloem,meeldraden,hulstblaadjes en takjes gebruikt.


Een super lief kerstkaartje...toch??

Veel plezier met kijken.

Groetjes, Vera

1 opmerking:

creamartine zei

Hoi Vera,

Dit is weer een erg mooi kaartje geworden. Ik hoop morgen mijn stempels bij Astrid op te kunnen halen.

Omdat ik je kaartjes altijd erg mooi vind, heb ik je een award gegeven, kijk maar eens op mijn blog.

Veel plezier ermee.

Groetjes Martine